هتل های مشهد 1
نوشته شده توسط : dellaram

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

 


 

 

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 

 


 

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل پارسیان توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره پارسیان توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل پارسیان توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل پارسیان توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل پارسیان توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان فراهم شده است. میهمانان میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل پارسیان توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : مشهد، بزرگراه آسیایی، بعد از پل قائم ،نرسیده به بیمارستان رضوی، روبروی فروشگاه مرکزی نان قدس رضوی

هتل پارسیان توریست توس مشهد

 


 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد هتلی 4 ستاره در شهر مشهد می باشد که فاصله ای در حدود 800 متر با حرم امام رضا دارد. این هتل زیبا به مراکز خرید شهر مشهد و برخی اماکن دیدنی آن دسترسی بسیار خوبی دارد. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا فرودگاه بین المللی 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 5 کیلومتر می باشد. برخی از امکانات هتل بین المللی قصر مشهد می توان به لابی هتل، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 50 ماشین و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. سالن بیلیارد هم در هتل برای علاقه مندان به این ورزش فراهم شده است. هتل بین المللی قصر مشهد اینترنت رایگان هم در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد.

آدرس : مشهد،خیابان امام رضا،نبش امام رضا 16

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: